-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Morgans Plus 8 blir V6
Har du en god idé til et fengende navn på en ny Morgan så hiv deg på. Men Plus V6 er kanskje ikke helt originalt?
Derfor er Plus 8 egentlig ganske dødsdømt nå, men en ekstra kraftig Morgan skal det fortsatt finnes. Den lille Fabrikken i Malvern Link er i ferd med å få godkjent en ny utgave. Den skal utstyres med V6 motoren fra Ford Mondeo ST 220. Med tre-røret eksosmanifold og eget motorstyresystem regner man med 230 hester.
Det er nesten hele Plus 8 som benyttes i den nye bilen. Bare panseret med et annet antall luftgjennomganger skal endres. 150-180 av denne skal bygges neste år, og de vil hjelpe fabrikken til å nå en ny produksjonsrekord på 650 biler på et år.
Engelske Autocar har for tiden navnekonkurranse blant sine lesere. Men hvis du har en spesielt glup idé så send den til oss så skal vi videreformidle den.