-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Bullitt
Jeg er ikke helt enig med meg selv om det er Steve McQueens 1968 Mustang GT 390 eller den Chargeren han forfølger som er den virkelige filmbilen fra en av verdens beste forfølgelsesscener. Jeg tror jeg foretrekker Chargeren for den hadde så helt utrolig krengning her og der.
Klippingen var ikke all verden her. Steve McQueen kjørte en rekke av de mest hårete scenene selv. Carey Loftin og Bud Ekins var de to stunt-kjørerene – det var Ekins som også gikk av motorsykkelen og det var han som bommet på bensinpumpene. Meningen var at Chargeren skulle treffe pumpene og så eksplodere, men du ser at han kjører langt bak dem. Enda et bevis på at dette var virkelig tøff kjøring. Mustangen overlevde og ble etter opptakene solgt for 2.500 dollars.