-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Bullitt
Jeg er ikke helt enig med meg selv om det er Steve McQueens 1968 Mustang GT 390 eller den Chargeren han forfølger som er den virkelige filmbilen fra en av verdens beste forfølgelsesscener. Jeg tror jeg foretrekker Chargeren for den hadde så helt utrolig krengning her og der.
Klippingen var ikke all verden her. Steve McQueen kjørte en rekke av de mest hårete scenene selv. Carey Loftin og Bud Ekins var de to stunt-kjørerene – det var Ekins som også gikk av motorsykkelen og det var han som bommet på bensinpumpene. Meningen var at Chargeren skulle treffe pumpene og så eksplodere, men du ser at han kjører langt bak dem. Enda et bevis på at dette var virkelig tøff kjøring. Mustangen overlevde og ble etter opptakene solgt for 2.500 dollars.