-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
The Man with the Golden Gun
James Bonds biler er viden kjent, men for meg er det ikke BMWer eller Astoner – ikke engang undervannsLotuser – som står for de bilistiske høydepunktene fra disse filmene. Det er over-brua-hoppet i den gyldne pistol.
James overtar på sin kvikke måte en Hornet og starter forfølgelsen av en Matador. Horneten hadde modifisert fjæring, brukte bare en sekser for å gjøre den lettere foran, fikk lagt rattet til midten av bilen, og hadde et spesielt drivstoffsystem som sørget for at motoren gikk også når bilen sto på hodet.
Nå viser det seg jo dessverre at matadoren var enda mer modifisert. Mens Bonds korketrekker-hopp er fullstendig virkelig og helt fantastisk slipper jo Matadoren unna fordi det viser seg at den kan folde ut vinger og fly videre. Ikke særlig tilfredsstillende for oss som er tilhengere av de forholdsvis sannferdige stuntene.