-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Leken og luftig C-AirPlay
Det er en kompakt bybil Citroën benytter som trekkplaster på Bologna-utstillingen. Lys og luft står i sentrum på C-AirPlay.
Konseptbilen er en ren toseter som i tillegg har plass til litt bagasje. Bilens runde, myke former fremheves av den hvite lakken den er belagt med. Mye hvitt er det også i interiøret – en fin kontrast til det knallrøde som er benyttet i seter, på dashbord og på rattet. Setet er for øvrig en benk for to, neppe særlig praktisk hvis sjåføren er liten og passasjeren langbent.
C-AirPlay har en 110-hesters bensinmotor med Stop & Start teknologi og SensoDrive semiautomatisk gearkasse som styres via hendler bak rattet. Den er minimalistisk utstyrt og har kompakte mål med en lengde på 3,30m, en bredde på 1,68m og en høyde på 1,39m over en akselavstand på 2,23m.
Kabinen er lys takket være en høy frontrute som går over i et glasstak. I tillegg sitter det vinduer nederst i dørene mens kabinen får masse tilførsel av frisk luft gjennom store ventiler på dashbordet.
Nok en i rekken av Citroëns mange luftige drømmer.