-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
FXX på nettet
Uansett hvor nøye Ferrari vil kontrollere omsetningen av superbilene sine, noen slipper alltid ut av nettet.
Den supreste av alle Super-Ferrarier, FXX, skal produseres i 20 eksemplarer og bare gå til de mest trofaste kundene. De som kunne tenkes seg å more seg på lukket bane og la fabrikken ta seg av alt vedlikehold.
Fikk vi vite.
Og hva finner vi på Ebay, avertert av Exotic Motorcars i Florida? Jo, en FXX med chassisnummer 112233445566778899 og til en pris av 3 millioner dollars. Selgeren sier at den vil være klar i desember, og han beskriver den med alle de tjenester (kjørekurs, lunch med Schumacher og skreddersydd interiør) som legale FXX-kunder får med på kjøpet.
Det er bare det at den vanlige FXX-kunden skal betale 2 millioner dollars for moroa, her snakker vi 3 millioner – og en streng notis i tilknytning til annonsen ber om at bare de virkelig betalingsdyktige legger inn bud, for dette er alvor!
Og selv om bilen beskrives som en 0-km utgave, er det tvilsomt om Ferrari vil betrakte den som kjøper denne som en originalkunde, med de rettigheter som tilkommer ham. Sannsynligvis vil bilen ende opp i en lukket samling med adgang til en meget privat bane et eller annet sted i det store USofA.