-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Minitest: Nissan Micra C+C
Tredje bil ut i vår minitest av fem rimelige cabrioleter er Nissan Micra C+C. Bilen har flere smarte løsninger og tåler å bli satt på en utfordring eller to.
Utseendemessig har Nissan-modellen mye til felles med Colten. I profil er de to nesten identiske. En gedigen bakpart får Donald-fans til å tenke på bilen til Bestemor Duck.
Også denne bilen var uten vindavviser, og selv om A-stolpene er på nivå med de i Colten, var det mer vind mellom setene i Micraen.
Sporty
Micra C+C har et stivt og fint understell som gir god balanse mellom komfort og sportslige egenskaper. Den oppleves som rask og tåler å settes på utfordringer i svinger - selv i åpen tilstand.
Interiøret er smakfullt med flere smarte løsninger – blant annet et godt skjult smuglerrom under fremre passasjersete. Jentene på testlaget satte pris på en smart krok integrert i dashbordet for plassering av håndveske eller en bærepose. Instrumentene er ryddige og lettleste.
Glasstak
Spesiell er bilens takkonstruksjon som er utført i glass med rullegardin som kan trekkes for når sola blir for intens. Dermed kan du også nyte sola uten å fryse på kaldere dager.
Et minus må vi imidlertid dele ut til Micras seter som gjør det umulig å finne en god sittestilling. Førersetet kan ikke reguleres langt nok ned, og selv med fem vidt forskjellige bakstusser var det ingen som passet til sitteputens utforming. Dermed ble sidestøtten langt fra optimal. Rattet er også feil plassert i forhold til førersetet.
Med 17 registrerte biler i første halvår, ligger Micra på delt 12. plass med Audi TT på OFVs cabriolet-statistikk.