-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fiat bekrefter 500 Cab
Det er snart et år siden vi kunne avsløre Fiats planer om mange 500-varianter. Nå bekrefter de kabrioleten.
Det var Fiats designsjef Roberto Giolito som avslørte en av verdens dårligst bevarte hemmeligheter på en nylig avholdt kongress i regi av Automotive News Europe. For allerede i fjor sommer kunne vi presentere skisser og en datamanipulert illustrasjon av en Fiat 500 Cabriolet.
LES OM 500s mange avleggere HER
Fiat har valgt å gå for kalesje i stedet for sammenleggbar hardtop, og det er nok mange som er glade for den beslutningen. En hard takkonstruksjon ville sannsynligvis gitt det lille sjarmtrollet en ruvende hekk som kunne ødelegge den gjennomførte designen.
Mye tyder på at Abarth skal ta seg av produksjonen og at bilen blir lansert i løpet av kort tid.
Giardiniera
En modell som ligger noe lenger inn i fremtiden er den kompakte stasjonsvogna kjent som Fiat 500 Giardiniera, men våre venner i Carparazzi har laget en illustrasjon som neppe ligger langt unna den kommende modellen.
Fiat hadde en slik variant av den opprinnelige 500 på 1960-tallet, men nå som motoren er flyttet foran blir det nok enklere å få plass til vesentlig mer bagasje enn den gang og samtidig opprettholde smidigere linjer.