-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
X6 som
Mer
Luftinntak på sidene og doble rør på begge sider, som på våre spionbilder, sier X6 M selv om BMW ikke vil bekrefte at den eksisterer.
Carparazzifotografene overrasket denne bilen, som ikke var særlig vanskelig å identifisere. Og dersom X6 virkelig kommer i en M-versjon, vil den havne i en klasse for seg, der verken Cayenne eller ML63 AMG beveger seg. Dette vil i så fall bli en virkelig Hyper-Crossover.
Selvfølgelig modifisert understell, mer og lavere plastic foran og bak, med mer aggressive hull til luftinntak og –utslipp. Slikt tilhører jo standardoppskriften, sammen med forsterkede bremser og modifikasjoner til kjørehjelp-elektronikken. Innvendig vil det selvfølgelig også skje noe.
Men det det egentlig er spørsmål om er hva det er som vil drive denne bilen. Det var umulig å avgjøre ut fra den bilen vi traff, men det spekuleres selvfølgelig i at 507-hesteren, 5 liter og V10, fra M5 vil bli benyttet.
Mer sannsynlig er det vel imidlertid at det ryddes plass til 4,4-liters V8 motoren, og da med et dobbel-turbo anlegg. Det vil i så fall bety at det er første gang en M-modell blir utstyrt med kompressor-hjelp.