-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Maybach presenterer ny Zeppelin
Maybach er det nærmeste du kommer en Rolls-Royce produsert i Tyskland. Nå løftes luksusbilen til nye høyder.
Maybach bringer nytt liv til den legendariske Zeppelin-betegnelsen, men det skjer i en svært eksklusiv serie på bare 100 eksemplarer. Bilene leveres som Maybach 57 Zeppelin og Maybach 62 Zeppelin, og felles for begge er at de får et eksteriør i 2-farget lakk og litt ekstra krefter under panseret.
Tallene i betegnelsene beskriver bilenes lengde i desimeter, vi snakker altså om relativt velvoksne doninger med god plass i kabinen hvor sjefen oftest befinner seg i baksetet.
Tilstrekkelig
Størrelse er det også på kraftpakken under panseret. Begge bilene er utstyrt med en 6-liters V12 biturbo god for 640 hk (28 mer enn i normalutgaven) med et maks dreiemoment på 1000 Newtonmeter.
Skulderlinjen på bilene er lakkert i Rocky Mountains, en lys bruntone, mens resten av bilen har Taiga sort finish. Men naturligvis kan også kundene be om å få sitt eksemplar i andre farger – det skulle bare mangle.
Felgene er 20-tommere som først er lakkert sorte for deretter å bli pålagt lag for lag med krom for å oppnå en spesiell skyggeeffekt.
På setene er det benyttet luksuriøst lær i California beige for å innhylle passasjerene i maksimal komfort. Kabinen er ellers utført med detaljer i sort lær og pianolakk. Gulvene er belagt med tepper i ekte lammeskinn – det høres ikke spesielt velegnet ut for snørike vinterdager.
Velduft
Om ønskelig kan bilene leveres med en innebygget parfymedispenser. Du trenger ikke ta til takke med en hvilken som helst duft, men prøve deg frem til du finner din preferanse, eller rett og slett få utforsket din egen spesialblanding. Maybach lover dette gir bilen en behagelig duft som ikke på noen måter er vulgær.
Maybach 57 Zeppelin har en prislapp på 406.000 mens den lange utgaven koster 473.200 (tysk listepris ekskl. mva.). Ble du hektet på ideen om parfymedispenser får du denne for den nette sum av 3.950.
Spesialmodellene er salgsvare fra 3. mars – samme dag som Genève-utstillingen åpner for pressen – og de første kunder får sine biler i september. Men, som sagt, denne ekstravagante luksusen blir begrenset til et opplag på 100 eksemplarer.