-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
DS gjenoppstår hos Citroën
Citroën blåser støv av en gammel, kjær modellbetegnelse. Her er bevisene for at DS ikke bare er navnet på en konseptbil.
DS, eller padda på norsk, får frem tårer i øyekroken på mang en Citroën-nostalgiker. På Frankfurt-utstillingen høsten 2007 viste den franske produsenten sin spennende Cactus, og mye tyder på at denne bilen i produksjonsform får betegnelsen DS3.
Sist uke var kollega Winding-Sørensen i Paris for å overvære presentasjonen av Citroëns nye logo og corporate identity, og der dukker betegnelsen nok en gang opp – nå på konseptbilen DS Inside. Samtidig bekreftet franskmennene at de har en serie med DS-modeller på trappene.
Feltforsøk
Det gikk ikke mange dagene før bilen dukket opp i levende live like ved Polarsirkelen. Riktig nok godt innpakket i kamuflasje, men ikke mer enn at vi får et visst inntrykk av format og former.
Mye tyder på at DS-betegnelsen skal brukes på upper class modeller fra Citroën. Bilen på bildene er 4,2 meter lang, og det er eksakt det samme som en C4. Og den modellen er tilfeldigvis moden for modernisering om et års tid.
Da vi møtte Cactus - som sannsynligvis er forløperen til DS3 - i Frankfurt, var den utstyrt med en diesel-hybrid drivlinje. Det skal bli interessant å se når en slik løsning er moden for produksjon.