-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Video: Fra gatebil til løpsbil
Mens det er vanlig å overføre teknologi fra racing til vanlige biler, går Volvo nå den motsatte veien. Det kan bli en fordel for Tommy Rustad.

Det er elementer fra C30 1.6 DRIVe som Volvo nå planlegger å benytte på sine racerbiler. Håpet er at dette skal hjelpe dem til å vinne årets STCC-tittel.
Volvos Green Racer kjører på E85 bio-etanol, men nå håper de bilen skal bli mer effektiv ved at de gjør den enda grønnere ved å overføre aerodynamiske detaljer fra den gjerrige produksjonsutgaven.
Løpsbilens flate gulvpaneler, diffusor og bakvinge er hentet direkte fra produksjonsbilen.
HER FINNER DU MER INFORMASJON OG TERMINLISTE FOR STCC
Det er ikke uvanlig at ingeniører utvikler teknologi på racerbanen som deretter overføres til samlebåndet, men i dette tilfellet går altså utviklingen den motsatte veien. Aerodynamikken til C30 DRIVe overføres direkte til STCC-utgaven.
Det er norske Tommy Rustad og svenske Robert Dahlgren som skal forsvare Volvos grønne farger i det svenske mesterskapet.