-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Morgan i eksklusivt opplag
Morgan lanserer en ny spesialserie i begrenset opplag. De får neppe problemer med å finne kjøpere til bilene, finanskrise eller ei.
Morgan Aero SuperSports er en lettvekter med luksuriøse egenskaper. Den lave vekten besørges av et aluminiumskarosseri med gener fra flyindustrien – en teknologi som ble utviklet i forbindelse med de 100 eksemplarene av AeroMax produsert i 2008 og 2009.
Jubileumsmodellen ble så populær at Morgan besluttet å bygge nok en kortserie på samme basis – dermed oppsto ideen om Aero SuperSports som nå skal lages i et begrenset opplag.
Åpen eller lukket
Selvsagt er bilen åpen, men den leveres med to aluminium takpaneler når du ønsker deg en coupé for grå og kalde dager. Disse kan enkelt stues bort i bagasjerommet når du kjører åpent og luftig og trekker inn aromaen fra omgivelsene.
Siden chassiset er det samme som i løpsbilen Aero Eight GT3, som deltar i det internasjonale FIA-mesterskapet, overstiger det suverent kravene som normalt stilles med hensyn til kollisjonssikkerhet.
Håndarbeid
I den lette konstruksjonen har Morgan montert inn BMWs 4,8-liters V8-motor med blokk i aluminium. For å overføre kreftene til bakhjulene, kan kundene velge mellom 6-trinns manuell eller automatkasse med like mange steg.
Interiøret i Aero SuperSports er luksuriøst med en kombinasjon av harde tresorter, håndsydd lær og avansert elektronikk. På tross av dette er vekten holdt på et minimum for å oppnå sportslige kjøreegenskaper.
Bilen skal på markedet i 2010, og interesserte bes skrive ut en sjekk for et depositum på £25.000. Morgan forventer en totalpris på ca 127.000 pund eks. avgifter, men dette er selvsagt avhengig av hvilket utstyrsnivå man legger seg på.