-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
McLarens nye superbil tatt på fersken
Med superbilen P11 skal McLaren igjen gå i strupen på Ferrari, og løfte det engelske merket tilbake dit det plasserte seg med sin legendariske treseters F1.
Første gang vi hørte rykter om en ny bil fra McLaren var sommeren 2007. Bildene fra den gang viste at McLaren mente alvor.
Etter dette har den tidligere Ferrari- og Maserati-designeren, Frank Stephenson, kommet på banen. Med sin brede erfaring har han gjort enkelte små endringer på front og bakende.
Likevel er det ikke noen tvil om at den bilen som våre venner i Carparazzi har tatt på fersken under testing i Bahrain, er svært lik de første bildene vi så av bilen.
Mer luft
Bildene vi nå har fått viser at den har fått lavere luftinntak foran, og et ventilert panser. Bak kan du nå tydelig se hvordan de har integrert spoileren inn i hekken.
Om du ser godt etter, kan du se de fire høyt monterte eksosrørene som gir plass til en hel, ubrutt diffusor, som i motsetning til mange andre biler utstyrt med en slik, nok har sin berettigelse i dette tilfellet.
Utformingen av lyktene er etter alt å dømme bare en del av maskeringen, og fronten vil ganske sikkert se annerledes ut når den blir ferdig.
SE BILDER FRA VINTERTESTINGEN AV P11 HER
Dobbelt opp
Med både en SLS og en P11 på vei inn på markedet snart, har bilproduksjons-skilsmissen mellom Mercedes-Benz og McLaren, for oss bilentusiaster, endt med suksess.
Vi kan glede oss over at det nå kommer to ulike ”etterfølgere” til SLR.
SE DE SISTE BILDENE AV MERCEDES-BENZ SLS HER!
Under panseret vil trolig fortsatt McLaren benytte seg av en motor fra Mercedes. Det er naturlig å se for seg at det vil bli en V8er med et sted mellom 550 og 600 hestekrefter - trolig koblet opp mot en sekvensiell gearkasse som ligner på dem man finner i Formel 1-biler.
Når vi snakker om konkurrenter, er det naturlig å se på biler som Ferrari 430 og Lamborghini Gallardo.
Kommer til våren
Selv om det meste rundt McLaren P11 er ganske hemmelig, ser det ut som om vi vil få se en produksjonsklar versjon av bilen rundt juletider, eller litt etter.
Vi vil bli overrasket om ikke bilen står klar til Genève-utstillingen våren 2010.