-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sportsbil fra Malaysia
Vi har fortalt om Bufori, fra – av alle steder – Malaysia før. En litt trist retro-roadster. Nå satser de imidlertid på noe som ser ut som en moderne sportsbil. Debuten var lagt til Macao.
Les hva vi skrev om Bufori i 2003
CS er navnet på den nye Bufori-modellen. Bokstavene står for Compact Sports, og debuten viste at brødrene som står bak dette merket hadde skikkelige ambisjoner.
Før selve produksjonsmodellen var presentert, hadde de bygget en racing-utgave og sendt den rett inn i løvens hule: gateløpet i Macao i slutten av november. Der deltok den i GT3-klassen mot ganske garvete konkurrenter.
Dessverre ble det ikke noen lykkelig og overraskende eventyrfortelling fra denne innsatsen.
Bilen, som her hadde modellbetegnelsen BMS R1, startet fra så langt tilbake som 28. plassen og spiste riktignok opp noen konkurrenter – 23. plass etter første runde, men måtte bryte etter et uhell i Lisboa-svingen.
La oss håpe det går bedre for produksjonsutgaven. Det er ikke mye vi vet om den ennå, men vi kan i hvert fall se av bildene at dette er en bil produsenten ønsker skal se moderne ut.
Materialene er avanserte, bilen er bygget over en monocoque av kullfiber og kevlar, så vi kan regne med at vekten er presset ned. Fjæringen har racerbiltendenser, den kan justeres rund baut, parallellogram i alle hjørner og coil-over enheter.
Men om motoren vet vi ikke annet enn at det er en turbomatet 2-liter – se ikke bort fra at den kommer fra delebingen til Volkswagen-gruppen.
Også CS-modellen vil bli like håndbygget som den gamle retro-modellen, La Joya heter den nå, og bygges bare på bestilling får vi vite. Vi loves også flere nye modeller derfra, Mk IV er den neste nå, og det høres dessverre ut som en ny retro-utgave.