-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spenstig konsept fra VW
Volkswagen viser en kompakt coupé i Detroit. På tross av dynamiske egenskaper, drikker den godt under halvliteren på mila.
Etter finanskrisen lover Volkswagen at 2010 blir et rekordår med hensyn til lansering av nye modeller. Først ut er et nytt konsept basert på ny teknologi – en coupé med hybrid drivlinje som er både rask og drivstoffgjerrig.
Med spreke linjer inntar nyskapningen plassen mellom Scirocco og Passat CC i modellporteføljen. Betegnelsen er rett og slett New Compact Coupé – eller NCC.
Bilen skal klare seg med et forbruk på 0,42 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 98 g/km. Tøft når den har en potensiell toppfart på 227 km/t og klarer sprinten til 100 km/t på 8,1 sekunder.
Drivkraften er en kompakt 1,4-liters TSI-motor på 150 hk / 220 Nm i kombinasjon med en 27-hesters elmotor. Girkassen er en 7-trinns DSG – av mange betegnet som den ideelle automatkasse.
Volkswagen skal lansere sin første hybridmodell i løpet av første halvår, en SUV med permanent firehjulsdrift (neste generasjon Touareg).
NCC demonstrerer hvordan VW ser for seg at en kompakt hybridmodell kan se ut – når tiden er moden.