-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fra OPC til Buick
Regal er en Opel Insignia kledd ut som en Buick. Her er utgaven som skal få adrenalinet til å bruse.
Nå blir ikke Buick-utgaven like ekstrem som den fra Opel OPC. I stedet for en 2,8-liters V6 har dem amerikanske utgaven – utypisk nok – en 2,0-liters firer. Med turbo yter denne 255 hk og har et dreiemoment på 400 Nm.
Glem automatgir – her må selv amerikanere finne seg i å bruke spaken mellom setene for å velge ett av de seks trinnene. Og foretas skiftene kjapt nok, skal null til hundre gå unna på snaue seks sekunder.
Firehjulsdrift og differensialbrems skal sørge for effektivt å overføre musklene til asfalten fra Regal GS showmobilen.
LUKSUSBIL: Her er Buick LaCrosse
Eksteriør og interiør er utstyrt med sporty detaljer som 20-tommers spesialfelger og seter fra Recaro. Bakkeklaringen er redusert og Bridgestone-dekkene er klare for høye hastigheter.
Selv om Buick Regal GS (for Gran Sport) presenteres som et rent konsept, er det nok gode muligheter for at GM setter den i produksjon. Det går neppe lang tid før vi får det bekreftet.