-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Englands største er fortsatt japansk
For tolvte år på rad er Nissan Sunderland Plant største bilfabrikk på de britiske øyer. Nå satser de på å bli enda større.
I følge tall fra Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT) ble det produsert 338.150 enheter i Sunderland i fjor. Det utgjør mer enn en tredel av de 999.460 personbiler som ble produsert i Storbritannia i 2009.
Dermed har Nissan Sunderland vært største bilfabrikk i Storbritannia siden 1998.
Av produksjonen utgjorde Qashqai alene nesten 200.000 biler, og til sammen er det lagd over en halv million av denne modellen der siden lanseringen i 2007.
De andre britiske modellene, Micra og Note, gjorde det også bra i et år med innbytte-kampanjer i en rekke markeder.
Nissan forventer at 2010 blir nok et vanskelig år for bilprodusentene generelt, men de satser på at en facelift på Qashqai og en ny Juke på samlebåndet fra andre halvår, skal gi den nødvendige vitamininnsprøytingen.