-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nytt resultat av Bentleys byggesett
Noe nytt blir det hos Bentley også, når portene i Genève åpnes. Nå er det en åpen Conti Supersports vi kan nyte.
Bentley fortsetter å kombinere modulene sine i ikke spesielt overraskende kombinasjoner. Her har de tatt utgangspunkt i twin-turbo utgaven av Continental, den med 621 hester og godt over 750 Nm fra W12 Folkevogn-motoren sin.
Og akkurat som stiff-top versjonen kan denne soft-top utgaven tankes opp med E85 – hvis det fremdeles er noen som serverer slikt. 3,9 sekunder til 100, og godt over 320 km/t byr det hele på.
Dermed kan den smykke seg med tittelen: Den mest potente drop-top fra Bentley noensinne (selv om relativt sett var nok sportsbilene fra 20-årene mer imponerende, for eksempel den opprinnelige Supersports fra 1925) og Den kjappeste åpne fireseteren i verden.
Dette er selvfølgelig en bil som har alt, picnic-bord med sminkespeil, eller et automatisk bagasjeromslokk som heter Powerboot, eller massasjeseter. For ikke å snakke om en egen Valet-nøkkel, som gjør adgang til bilbruk særdeles begrenset.
Selv om det meste fra utstyrslisten er banale selvsagtheter i dette sjiktet, er det verd å nevne at en ny farge på det tre-lags stofftaket bilen er utstyrt med er Dark Grey Metallic.
Metallic-effekten har man oppnådd ved å veve noen halvt transparente grå acrylfibre inn i stoffet. Akkurat den detaljen gleder jeg meg til å se.
At det også er kommet seks nye eksteriørfarger er vel ikke interessant for andre enn de som samler på kuriøse bilkulør-navn.
Her er noen for dere: Kingsfisher (jeg aner ikke!), Citric (hakke peiling) White Satin, Orange Flame og St. James Red Pearl, gir seg vel selv, og Magenta er virkelig rett fram. Det neste blir vel at de kommer med en farge som bare heter Blå!