Genève 2010

Vårens vakreste bileventyr er Genève-utstillingen som pågår fra 4. til 14. mars. Vi var på plass med et rutinert team og gir deg Norges beste dekning av utstillingen.

Publisert Sist oppdatert

Bilutstillingen i Genève har lange tradisjoner:

Offisielt er den 80. bilutstillingen i Genève åpen for publikum i perioden 4.-14. mars, men pressen slipper inn noen dager tidligere.

Dessuten har ivrige produsenter i lang tid lekket hva de skal vise på utstillingen, slik at mange av nyhetene allerede er behørig omtalt her på BilNorge.no.

Rutine

Vi har et eget team med erfarne reportere på messa, og skal gjøre vårt ytterste for å gi deg en best mulig dekning. Du får selvsagt alle de store nyhetene, men vi titter som vanlig også bak kulissene og inn i de hallene få andre tar seg tid til å besøke.

NÅR KOMMER NYHETEN TIL NORGE?
SJEKK VÅR LANSERINGSKALENDER

Nedenfor finner du en alfabetisk oversikt med linker til omtaler her på BilNorge.no.

For å sikre at du får med deg alt som skjer, har vi også laget en kronologisk oversikt hvor sist publiserte sak alltid står øverst.

TIL KRONOLOGISK OVERSIKT

Så lenge messen pågår finner du flere daglige oppdateringer her, så sjekk denne siden jevnlig.

Direkte fra utstillingen:

Klart for vårens store bilmesse - en titt bak kulissene

VW går elektrisk

BILDEBREV: Dette virker lovende

Lexus for massene

Volkswagen inviterer til fest

Nytt bilmerke fra Daimler BYD

Unge designere hos Bertone

Tre italienske fra Proton

Kongelig, akademisk G-Klasse

BILDEBREV: Blikkfang

BYD - ikke som alle andre

RUF med egen åtter

HAMANN mekker bomber

To sylindre i Genève

Prisgunstig AFX

BILDEBREV: Skråblikk på Genève

Savner Seat

Hondas Tokyo-reprise

Zagatos SA-forbindelse

Mer Renault enn du aner

Porsches tredje bastard

Lettere Gallardo

NYE BILER:

ALFA Giulietta

AC COBRA Mk. VI

ASTON MARTIN Cygnet

AUDI A1

AUDI RS5

BENTLEY Continental Supersports Convertible

BMW 5-serie

BMW Concept 5-series ActiveHybrid

BMW X5

BMW 3-serie Cabriolet

BMW 3-serie Coupé

BUFORI Geneva

BUGATTI Galibier

CARLSSON C25

CAROZZERIA TOURING

CITROËN DS High Rider

CITROËN DS3 Racing

CITROÊN Survolte

DACIA Duster

DOK-ING XD

FERRARI 599 V12 Hybrid

FIAT 2-sylindrede motorer

FORD Focus stv.

GIUGIARO Proton Concept

HEULIEZ Mia

HISPANO SUIZA

HONDA CR-Z

HONDA EV-N

HONDA 3R-C

HYUNDAI i-flow

IDEA Sofia

IED Eye Concept

INFINITI EX35d

KIA Sportage

KOENIGSEGG Agera

LEXUS CT 200h

LOTUS Evora 414E Hybrid

MAZDA5

MAZDA6

MAZDA MX-5 20th Anniversary Edt.

MERCEDES-BENZ F 800

MINI Countryman

MINI One Minimalist

MITSUBISHI ASX

NISSAN Juke

NISSAN Micra

NLV Quant

OPEL Corsa

OPEL GTE

OPEL Meriva

PEUGEOT ‘5’

PININFARINA Alfa-studie

PORSCHE Cayenne

PORSCHE 911 Turbo S

PORSCHE 911 GT3 R Hybrid

PROTOSCAR Lampo

RENAULT Megane Coupé-Cabrolet

RENAULT Wind

RINSPEED UC?

SBARRO diverse

SEAT Ibe

SKODA Fabia

SKODA Fabia RS

SKODA Roomster

STILO BERTONE Alfa-studie

SUBARU Impreza XV

TOYOTA Auris Hybrid Synergy

TOYOTA Auris

TOYOTA RAV4

TOYOTA FT-86

VALMET Eva

VW Touareg

VW CrossGolf

VW CrossPolo

VW Polo GTI

VW Sharan

VOLVO S60

Powered by Labrador CMS