-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kan det bli vakrere?
Aston Martin DB9 er av mange regnet som noe av det vakreste bilindustrien har gitt oss i moderne tid. Her ser du spionbilder av bilen med en liten kosmetisk oppdatering - helt utilslørt.
Det skjer ting hos Aston Martin om dagen. Tidligere i vår hadde vi gleden av å kose oss sanseløst i den firedørs superbilen Rapide.
LES: Vårt førsteinntrykk av Rapide
I fjor presterte ingeniørene i selskapet, trolig ved hjelp av skojern, å lure en V12-motor ned i Vantage.
Det tok definitivt den bilen til et nytt nivå.
Nå er det deres grand tourer, DB9, som får en ansiktsløftning. Man skal være forsiktig med å endre for mye på en bil som dette, men det ser ut som om designerne har klart å modernisere bilen uten å ødelegge noen av linjene.
Dermed blir det en forsiktig oppgraderingen av nye støtfangere, en større bakspoiler og sideskjørt som vi kjenner igjen fra den mer ekstreme utgaven DBS.
Det er ennå ikke klart hva Aston Martin ønsker å gjøre med interiør og drivlinje, men regn med at den får noen av elementene som ble innført på Rapide, og trolig litt mer krefter enn dagens variant.
Vi forventer å få første offisielle visning av ”nye” Aston Martin DB9 på Paris Auto Show til høsten, og at bilen er på plass hos gutta i Insignia en gang tidlig neste år.