-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hva skjuler seg her? Jetta
Volkswagen er nesten klar med en ny Jetta. Grundige bremsetester er blant tiltakene som nå gjennomføres før den endelige produksjonen spikres.
Sist gang vi viste spionbilder av neste Jetta her på BilNorge, var den kraftig kamuflert bak tykke paneler. Men nå begynner Volkswagen å bli mer uvørne med innpakningen av sin kompakte sedan.
Selv om deler av bilen fortsatt er dekket til, er det meste nå klart for produksjon. Og det du ikke ser på bildene, sørger våre illustratører for å vise deg i sine datamanipulsasjoner. De har nok blant annet fått god hjelp av konseptbilen som sto på Detroit-utstillingen i januar.
Bilen får et moderne VW-utttrykk, slik vi er blitt vant til fra bl.a. Golf og Polo. Plattformen deler den med Golf VI.
Ikke helt ny
Og som Golf VI er heller ikke neste Jetta en helt ny bil – snarere en omfattende facelift. Den får en oppdatert plattform og blir trolig både lengre og bredere enn dagens modell.
Som dagens Jetta skal også den neste produseres ved Volkswagens anlegg i Puebla i Mexico. Målet er å selge 160.000 biler årlig, og selv om de fleste forblir på amerikansk jord håper nok VW den blir mer populær enn forgjengeren også i Europa.
Produksjonen av nye Jetta starter etter planen i fjerde kvartal, men til oss kommer den ikke før i 2011. Innen da har vi fått en ny Passat på plass, og den vil nok i stor grad avgjøre hvilken posisjon en ny Jetta får.