-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Zafira på kornet
Opel Zafira er blant de mest populære i klassen for kompakte flerbruksbiler. Nå klargjøres generasjon tre.
Denne bilen skal først debutere som 2012-modell, så derfor er den foreløpig godt kamuflert. Likevel aner vi at fronten er inspirert av den nye Meriva, med et stort og lavt plassert luftinntak.
LES: Vår prøvekjøring av ny Meriva
Lyktene er så godt kamuflert at det ikke er mulig å se hva slags utforming disse får på den ferdige bilen. Takbuen ser ut til å være senket slik at bilen virker lenger enn dagens modell.
Det er ikke ulogisk om Opel velger en tilsvarende bakdørløsning på Zafira som på Meriva, med hengsling i bakkant. Men i så fall har de greid å kamuflere dette godt på denne prototypen.
Zafira deler plattform med Astra, og trolig vil også de samme motorene bli å finne her som i lillesøsteren.
Genève eller Frankfurt blir trolig arena for verdensdebuten i 2011, men kanskje får vi se en konseptbil som en forløper allerede på årets Paris-utstilling.