-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Er Jota klar for visning?
Det er et to ting vi vet sikkert om Lamborghini, de skal erstatte Murcielago, og de skal vise en ny bil i Paris. Kan det være denne?
Våre spionfotografer har tatt disse bildene av det som ganske sikkert er Lamborghinis nye superbil med V12 - Jota. Bildene er tatt på Nürburgring og tyder på at man begynner å nærme seg noe ganske kraftig.
Det er ikke første gang vi ser Jota ute på veien, men spesifikasjonene som ryktene lover gjør at vi har all grunn til å glede oss.
Firehjulstrekk
En syvliters V12-motor med over 700 hestekrefter, og et superlett karosseri i karbonfiber og aluminium. Kombinasjonen bør gjøre Jota sensasjonelt rask.
Det vil også etter alt å dømme være Audis nye Quattro-system som skal sørge for at kreftene fordeles til fire fete dekk slik at de kan omsettes til jubel og imponerende tall.
Sånn det ser ut nå, blir vi svært overrasket om ikke Jota dukker opp allerede på den store førpremieren som Volkswagen Group gjennomfører kvelden før de offisielle pressedagene i Paris, det vil si onsdag den 29. september.
Ikke helt nytt
Lamborghini har tradisjon for å gi sine nye modeller nye navn, men Jota-navnet har vært brukt tidligere. Først på en testbil for en ny racingbil basert på Miura i 1970 – bare ett eksemplar ble bygget.
Senere, i 1995, dukker navnet opp igjen. Da som en spesialutgave av jubileumsmodellen av Diablo - SE30 Jota.
Står bilen i Paris neste uke, kan vi trolig regne med at en ferdig produksjonsbil kan ventes en gang rundt neste sommer. Det er bare å begynne å spare!