-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
PSA bygger luksusbil
PSA vil ha sin del av det viktige luksusbilmarkedet i Kina. Snart lanserer de en drømmebil.
På verdensutstillingen i Shanghai viser Citroën sin Metropolis. Nå forteller Automotive News at bilen skal realiseres.
Vi snakker her om en gedigen luksusbil med en lengde på godt over fem meter og en bredde på to. Dermed bør den falle i god smak hos nyrike kinesere som elsker store biler.
Slik bilen sto på utstillingen var den utstyrt med en hybrid drivlinje på til sammen 460 hk. Det er tvilsomt om denne blir realisert på det kinesiske markedet hvor man er mindre opptatt av utslipp enn vi er i Europa.
Trolig blir bilen toppmodellen i DS-serien og får betegnelsen DS9. Gregoire Olivier som er ansvarlig for PSAs aktiviteter i Asia, forteller at bilen vil beholde de viktigste styling-elementene fra Metropolis.
I samarbeid med Changan Automobile Group skal den franske produsenten etablere en produksjonslinje i Shenzhen i den sørøstre Guangdong-provinsen. Fabrikken får en kapasitet på 200.000 biler per år og skal i drift fra andre halvår 2012.
I årets første ni måneder solgte Citroën 157 000 biler i Kina – en økning på 44 prosent fra samme periode i fjor.
At et slikt volum bare gjør Citroën til Kinas 18. største merke, forteller om hvilket gigantisk marked det her er snakk om.