-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny 1-serie fersket
Her er ferske bilder av neste generasjon 1-serie fra BMW. Det kommer på markedet om et snaut år.
Det har sikkert vært noen diskusjoner internt om hvilken BMW-modell som først skulle skiftes ut – 1- eller 3-serie. Begge har nemlig vært på markedet siden 2004 og fikk en facelift i 2008. Dermed tikker det ubønnhørlig mot utfasing.
Nå har vanligvis velinformerte kilder fortalt oss at vi får se en ny 1-serie i løpet av høsten, mens en ny 3-serie ikke kommer før neste år. Det betyr trolig verdensdebut for 1-serie på høstens Frankfurt-utstilling, mens 3-serien vises i Genève våren 2012.
Her har våre spionfotografer greid å fotografere en diskret maskert 5-dørsutgave av 1-serien under testing. Vi ser en markant nyregrill, oppblåste støtfangere og baklykter fra en produksjonsmodell.
C-stolpen er gjort slankere, noe som vil forbedre sikten skrått bakover. Dermed ser det ut som BMW tar et av brukernes ankepunkter på alvor, det er nemlig ikke lett å rygge en 1-serie inn på en trang garasjeplass.
Stor familie
Som dagens modell kommer også neste generasjon i flere karosseriformer i løpet av de nærmeste årene. Først ut er 3- og 5-dørs, siden følger coupé og cabriolet som nå står foran en ansiktsløftning som gjør at de skal leve et par år til.
I følge våre kilder har sentrale personer på produktutvikling hos BMW røpet at de er åpne for utvikling av nye modellvarianter dersom markedet ønsker dette – som for eksempel en forlenget variant med bedre plass i baksetet.
Motorene blir videreutvikling av dagens bensin- og dieselmotorer med Efficient Dynamics, og kanskje får vi også en hybridutgave av neste 1-serie. I den andre enden av skalaen får vi biler med kraftige turbomotorer, og kanskje etter hvert en M-utgave.