-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Eterisk Infiniti
Infiniti skal debutere en kompakt konseptbil i Genève. Ethera blir navnet.
”Ethera er en kompakt luksusbil som viser hvordan en fremtidig Infiniti kan se ut,” forteller den luksuriøse Nissan-armen oss i en kort pressemelding. Og da er det jo ganske naturlig å tenke på siste tilskudd på Lexus-stammen, CT 200 h.
LES: Vårt førsteinntrykk av Lexus CT 200 h
Men neida, Infiniti går sin egne veier. Designerne har hentet inspirasjon fra en rekke forkjellige biltyper og laget sin egen vri. En kompakt crossover er kanskje den mest dekkende betegnelsen.
En lengde på 4,4 meter er eneste konkrete tall vi får oppgitt. Og vi loves et rommelig og praktisk interiør takket være en ny, mekanisk layout og innovative løsninger for adkomst.
Blant overraskelsene skal være moderne hi-tech tolkninger av tradisjonelle japanske materialer, og designtrekk som skal finne veien til produksjonsmodeller – deriblant den meget spesielle c-stolpen som rammer inn bakruten.
Infiniti selges i utvalgte europeiske land, men Norge og resten av Norden er foreløpig ikke blant disse.