-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audis A2 blir anti-i3
Audi har sendt ut noen nye bilder av den kommende A2. Nå ryktes det at deres svar på BMW i3 først kommer i 2015.
Det er ikke tvil om at Audi ble tatt litt på sengen av BMWs i-serie. For jo mer vi ser av, og hører om, den kommende A2, jo klarere blir det at den blir et svar på i3. Men et svar som kommer to år seinere – som ryktene nå sier vil skje med denne – er aldri noe godt svar.
De nye bildene viser litt av det samme inntrykket vi fikk av bilen da vi så de første skissene.
Audi er inn i et designspråk som lener seg i påfallende grad på moderne kjøkkenutstyr. Komfyrer og kjøleskap og andre hjelpemidler i den avdelingen later til å være en solid inspirasjonskilde. Jeg sier ikke at det er noe galt i det, men det hele blir underlig sterilt.
Nå er det heldigvis ikke ordentlige, usminkede fotografier vi har fått, så vi kan selvfølgelig håpe på at bilen står på egne hjul, og får sin egen personlighet når den blir avduket i Frankfurt til uken.
Sammen med bildene dukker det opp noen flere detaljer også. Motoren er på 85 kW (115 hk) og 270 Nm og driver forhjulene fra en såpass stor Li-ion batteripakke at Audi regner med 200 km rekkevidde.
Den vil kunne nå 150 km/t og gjøre null til 100 på så vidt over ni sekunder. Masse aluminium og karbonfiber vil holde vekten nede på 1150 kg.
Audi forteller også at en elektronikkpakke som inkluderer selvkjørende egenskaper, såkalt autonom kjøring, vil være en del av innholdet.
Kanskje derfor vi må vente til 2015?