-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Infiniti med en Vettel
De av dere som følger med på F1 og bruker forstørrelsesglass, vil se at Red Bull har fått med seg Infiniti på laget. Det skal vi få merke i Frankfurt.
Det låter vel ikke direkte som en løgn når vi forteller at Red Bull-fører Sebastian Vettel kjører det personbilmerket som er med på å sponse ham på vei mot et nytt VM. Og siden bilmerket er Infiniti, og siden han åpenbart liker en ganske kjørbar bil, er det kanskje ikke så underlig når jeg forteller at han kjører en FX.
Siden Infiniti ikke er blant de mest populære bilmerkene her hjemme, bør jeg kanskje tilføye at dette er en ganske speisa SUV. Luksuriøs, rommelig, og her og der sågar med en fet V8-motor på nesten 400 hk.
Forresten, i en slags parentes, ble Norges første NYE Infiniti registrert i august i år. Også en FX, men alt mulig tyder på at det var noen som hadde begått en ganske kostbar tabbe.
Det importeres nemlig en brukt Infiniti til Norge nå og da. Brukt vil i disse tilfellene si at de har vært en-dags registrert i eksport-landet. Dette glemte sannsynligvis denne kunden denne gangen – det kostet ham nok et par Høvdinger.
Men tilbake til saken. Infinity lover oss at endelig skal samarbeidet de har med det ledende F1-teamet resultere i noe vi kan få kjøpt. En FX Sebastian Vettel. Den er lettet, den har fått nye aerodynamiske finesser, den har fått en stivere opphengning, og det er gjort ting med fem-literen – selv om vi foreløpig ikke vet hva.
Og den skal gjøre det mulig for Vettel, og kundene, å nå 300 i full komfort på tyske motorveier.
Det blir vel den eneste Frankfurt-nyheten fra denne delen av Renault-konsernet.
Moderfabrikken, Nissan, skal ikke ha noen stand, fordi de har inntatt det standpunktet at dersom de ikke har noen nyheter, skal de ikke kaste bort tid og penger på en dum bilutstilling.
Dermed sier de også fra, med store bokstaver, at de ikke har noe nytt. Og siden Nissan Norge ikke representerer Infiniti (foreløpig), er det heller ingen derfra som skal reise en tur til Frankfurt for å se hvilke nyheter konkurrentene kommer med.
Synd – men de følger vel med på BilNorge de også.
SE VETTEL DISKUTERE SPESIALMODELLEN MED INFINITI-SJEFEN: