-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nye takter fra Fiat
Her er en helt ny Fiat-modell fanget under testkjøring. Men ingeniørene har dårlig tid – bilen skal nemlig på markedet innen året er omme.
Dette er bilen som står oppført med koden L0 i vår lanseringskalender. Mer klingende blir det jo på italiensk med Ellezero, men hvorvidt det blir den endelige betegnelsen på modellen må vi nok vente med å få bekreftet til den avdukes i Genève.
Hvis ikke vi får en av de norske Fiat-forhandlerne til å røpe seg – de er nemlig i Italia og titter på denne modellen i disse dager.
Det er en ny modell som skal utfordre biler som Opel Meriva og Ford B-Max. Den får designelementer fra både 500 og Panda og skal ha en lengde på rundt fire meter.
Ellers er det relativt sparsomt med informasjon, men våre kilder mener den skal bygges på en CUSW (Compact US Wide) plattform og drives av en 1,4-liters bensinmotor. Det kan være aktuell med både 5- og 7-seters versjoner.
Datamanipulerte bilder fra italienske Quattroruote nok en god indikasjon på bilens endelige utseende.
Ellezero skal bygges i Kragujevac i Serbia og kommer til Norge helt på tampen av 2012. Det skal trolig også lages en amerikansk utgave av bilen med noe senere lanseringstidspunkt.
Serbiske arbeidere kurses for tiden i Fiats anlegg i Polen og Italia, mens et hundretall italienske spesialister er i Serbia for å bygge om fabrikken.
Fiat planlegger at den nye modellen skal erstatte Fiat Idea og Lancia Musa. Dersom de går for en 7-seter kan den meget vel bli en erstatning for Multipla.
En årsproduksjon på 200.000 skal være målet for 2015.