-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sprekt og kompakt fra Hyundai
Hyundai henvender seg til en bred målgruppe med sine Genève-nyheter.
Det er flere enn oss som har etterlyst en sprekere motor i morsomme Veloster, og nå kommer turboutgaven endelig til Europa også, etter USA-lanseringen i Detroit.
LES: Veloster får som fortjent
I Genève står Veloster klar med endelige spesifikasjoner.
1,6-liters turbomotoren med direkteinnsprøytning yter her 186 hestekrefter og får et maks dreiemoment på 270 Newtonmeter. Det skal sette Veloster i stand til å sprinte til 100 i løpet av ca. 8,5 sekunder.
Hjulopphenget er sportslig og tilpasset europeisk smak, og turboversjonen har en rekke diskrete detaljer, som spesielle 18-tommers felger.
En viktig nyhet for Hyundai i Genève er i30 stasjonsvogn
PRØVEKJØRT: Vi har kjørt nye i30
Som om ikke dette var nok nyheter på en gang, lanserer også Hyundai småbilen i20 i oppdatert utgave.
Bilen har fått design i tråd med sine større søsken, såkalt Fluidic Sculpture, og nye støtfangere resulterer i at den vokser 55 mm i lengden, til 5 mm under fire meter.
I Norge skal i20 selges med bensinmotorer på 1,2 og 1,4 liter, samt en ny 3-sylindret 1,1-liters dieselmotor med 75 hk og CO2-utslipp på beskjedne 84 g/km – det er faktisk midt mellom Toyota Prius og Yaris Hybrid.