-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Audi kjøper Ducati – endelig
Det er fire år siden sist Audi kikket på Ducati, kanskje burde de handlet da. Men hva skjedde med AMG?
Det 86 år gamle selskapet var på randen av konkurs i 2008, og Volkswagen-sjef Ferdinand Piëch angrer nok kanskje på at han ikke slo til da. Men nå er det endelig bekreftet: Audi har tatt over Ducati.
Det er jo ikke lenge siden Ducati inngikk et samarbeid med AMG, men det vennskapet strakk seg ikke lenger enn et par matchende kjøretøy – en SLK 55 AMG og en Ducati Streetfighter 848 i knall gult.
Les også: Knallgule fristelser fra Mercedes og Ducati
En talsperson for Daimler, som eier Mercedes, avkreftet at de var i samtaler om å kjøpe Ducati. Å selge motorsykler inngikk ikke i kjerneverdiene til Daimler, ble det sagt.
Så nå kan Audi glede seg over sitt tredje italienske selskap i sekken – ItalDesign Giugiaro eies av Lamborghini, og Lamborghini eies jo av Audi igjen.
Hvor mye Audi har betalt for det tradisjonsrike selskapet er ikke avslørt, men ryktene forteller om en pris på drøye seks milliarder kroner.
Så får vi se hvor mye innflytelse Audi har på design og utvikling av syklene, men det ligger vel i kortene at en Ducati Quattro er langt unna samlebåndet.
Omtrent samtidig som bekreftelsen på oppkjøpet av Ducati kom, slapp også Audi nyheten om at de skal bygge ny fabrikk i Mexico.
Produksjonen der starter etter planen i 2016, og det er vel mest nærliggende å tro at det er SUV-produksjon som skal finne sted der – hovedsakelig for det amerikanske markedet.