-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mercedes tar av
Med nye A- og B-Klasse har Mercedes tatt viktige grep for å tiltrekke seg yngre kjøpere. Bilen vi har fanget her henvender seg nok primært til rike pappagutter.
De minste Mercedes-modellene har ikke fremstått som spesielt sexy biler, og kjøpegruppen har i stor grad bestått av gråhårede fruer og herrer. Men med lanseringen av de nye modellene - spesielt A-Klasse - håper de å kvitte seg med gubbestemplet.
Og de bør kunne lykkes – for her får man biler som med hensyn både til design og funksjon er mer like de konkurrentene, Audi og BMW, har oppnådd suksess med. Spesielt gjelder det nye A-Klasse som blir en direkte BMW 1-serie-utfordrer.
Og Mercedes skal tydeligvis utfordre de mest sportslige modellene fra konkurrentene i Bayern også. Her har Carparazzis fotografer fanget en lettere kamuflert AMG-utgave under testing – noe som er lett synlig på fete felger og sportseksos med to enderør.
Trolig får den betegnelsen A 25 AMG, og under testing har Mercedes hatt med en heftig Golf R som benchmark.
LES: Vår prøvekjøring av Golf R
AMG vil trolig trimme en 2-liters turbomotor til å yte mellom 320 og 350 hestekrefter. Denne vil de kombinere med en dobbel clutch girkasse og 4Matic firehjulsdrift.
Høres ut som en spennende ungdomsbil – men du kommer neppe særlig langt med et vanlig studentlån her. Så kanskje må Mercedes fortsatt slite med oss gråhårede?