-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny super-maser
Maserati brygger på en mer potent cabriolet enn dagens GranCabrio. Den debuterer i Paris mot slutten av uka.
GranCabrio MC skal den hissige spesialutgaven hete, og dermed følger den i fotsporene til GranTurismo MC Stradale.
LES: Mer om GranTurismo MC Stradale
Maserati lover høye ytelser og sportslig karakteristikk adoptert fra racerbanen, paret med stil, sjarm og de praktiske egenskaper du forventer å finne i en fireseters cabriolet fra Maserati.
Racing-genene som er tillagt MC-modellen skal ikke gå på bekostning av langtur-egenskapene.
GranCabrio MC er 48 mm lenger enn GranCabrio Sport og har en front som er direkte inspirert av MC Stradale, og som sørger for optimal aerodynamikk.
Også hekken har fått nye aerodynamiske hjelpemidler, som en stor spoiler som skal hjelpe på marktrykket i høye hastigheter.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, men om den følger samme oppskrift som MC Stradale kan vi regne med en vektreduksjon på ca. 100 kg, kombinert med en effektøkning på snaut 50 hk.
En vanlig GranCabrio yter 405 hk, men vi bommer neppe mye om vi antyder 440 hk og et dreiemoment på 510 Newtonmeter fra 4,7-liters V8en i GranCabrio MC.