-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Elektrisk Infiniti-konsept
Ifølge Infiniti er det ikke "elbil" som skal være det første som slår deg når du ser LE Concept – men heller "dynamisk luksus".
En firedørs sedan som kombinerer kjøreglede med null utslipp – det er merkelappen som Infiniti har satt på sin helelektriske nykommer LE Concept i Paris.
Infiniti, som er Nissans luksusmerke, mer enn antyder at dette blir mer enn bare et konsept. I løpet av et par års tid regner de med at bilen er i salg på utvalgte markeder.
LE Concept er 470 cm lang, og understreker Infinitis tanker om at en nullutslippsbil ikke behøver å være identisk med en småbil.
Den opplyste logoen på grillen skjuler en ladekontakt hvor det er mulig å lade litium-ion-batteriene til 80 prosent i løpet av 30 minutter med hurtiglader.
Batteriene er plassert under gulvet i bilen, en løsning som Infiniti peker på som kompromissløs med hensyn til plass til passasjerer og bagasje samtidig som den bidrar til bilens lave tyngdepunkt.
Motoren yter 100 kW, tilsvarende 136 hk, sammen med et dreiemoment på velvoksne 325 Nm. Rekkevidden er antydet å ligge på omtrent 160 km med fulladet batteripakke.
LE Concept inngår også i et forsøk med induksjonsenergi for lading. Dette innebærer at bilen parkeres over en «ladepute» uten at det er nødvendig med tilkobling av kabel.