-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Hydrogenracer og rare elbiler
Paris-utstillingen har tradisjon for å inneholde alt. Her skal vi vise noe av det som gjøre denne utstillingen så unik (pluss noen damer).
Dette er den type utstilling hvor jeg lar Golf være Golf og være helt i fred.
Du kan ikke bruke tid på det når du i den ene mikrostanden møter barnebarnsbarnet til oppfinneren av kulepennen (som har laget en superbil) og på den neste standen ser noen som klarer å bygge opp en levende myte som overgår Ferraris.
Da blir det liksom ikke tid til å sjekke helt nøyaktig når den femdørs modellen egentlig kommer til Norge, eller når prisen på den nye Clio blir klar.
Her har jeg samlet noe av Instamatic-jobbingen min i dag, og en del av disse motivene kommer du sikkert til å få i fullt volum her på BilNorge en dag.
For ekseempel VIL jeg finne ut hva Ligier har med Hondas racerbil å gjøre. Mens andre ikke vil dukke opp igjen andre steder enn her og nå.
Dessuten er det en rekke temaer, nye biler, eller fristelser for barna, som overhodet ikke er berørt her, men som vil dukke opp som egne saker senere.
Bilutstillingen i Paris stenger ikke portene før 14. oktober. Det skulle ikke forundre meg om vi holder på med Paris-stoff akkurat like lenge på disse sidene.
Og dermed byr jeg på dagens meget blandede meny.