-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mini med fem dører
Dagens Mini-modeller er mastodonter sammenlignet med originalen. Nå ser det ut til at neste generasjon blir enda større.
Det er når man en gang iblant ser en original Mini fra 60-tallet ved siden av en moderne Mini, at man innser hvor liten den originale virkelig var. Det samme gjelder for øvrig den originale Fiat 500, den var ikke store tassen den heller.
Vi har hørt rykter om at Mini planla en ny utgave, i tillegg til Countryman, med fem dører, men her er de første bildebevisene for at en slik modell er under utvikling.
Bildene viser 5-dørsutgaven av tredje generasjon Mini etter at BMW tok over den britiske legenden. Trolig kommer den på markedet sammen med 3-dørsutgaven mot slutten av 2013.
Både 3- og 5-dørs hatchback bygger på BMW-gruppens nyutviklede plattform, UKL1, som tillater både for- og firehjulsdrift.
Samme plattform skal brukes i BMW 1-serie GT – en kompakt flerbruksbil som vi fikk en smakebit på gjennom Concept Active Tourer på høstens Paris-utstilling.
Disse første spionbildene kan indikere at den mer praktiske 5-dørsutgaven får en litt strukket akselavstand og mindre fordører enn 3-dørsutgaven.
Drivlinjene skal selvsagt deles mellom de to modellene, og her får vi stifte bekjentskap med BMWs nye motorfamilie som blant annet inneholder 3-sylindrede bensin- og dieselmotorer.
De kraftigste Cooper S og JCW-utgavene får trolig firesylindrede utgaver fra den nye motorfamilien.
Ny Cabriolet og Clubman vil følge et år eller to etter generasjonsskiftet.