-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Litt oppdatert i-Miev
Mitsubishi foretar en oppdatering av sin kompakte elbil. Det innebærer blant annet litt lenger rekkevidde.

Ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken ble det registrert 1040 Mitsubishi i-Miev i lanseringsåret 2011, noe som faktisk gjorde den til Norges mest solgte minibil, uansett drivlinje.
Salget av elbiler har økt videre i år, men det er primært Nissan som har nytt godt av dette med 2267 Leaf-registreringer.
Men det er også registret 656 i-Miev samtidig som de «franske» søsknene, Citroën C-Zero og Peugeot Ion teller henholdsvis 475 og 403 registeringer.
Etter to år på markedet får i-Miev en liten oppdatering av drivlinjen. Det innebærer at dreiemomentet øker fra 180 til 196 Newtonmeter.
Batteripakken på 16 kWh er den samme, men ved å bruke en lettere og mer effektiv elmotor, har man greid å øke rekkevidden med 10 kilometer. Ifølge EU-syklusen har bilen dermed en teoretisk rekkevidde på 160 kilometer.
TEST: Lav spenning
Andre oppgraderinger er energieffektive og sterkere LED frontlys. i-MiEV har i tillegg mulighet for å varme opp kupeen mens den står til lading via en smart fjernkontroll.
Et ekstra gir for regenerering av energi tilbake til batteriene er også unikt for i-MiEV. På den nye modellen vil i tillegg varmen i forsetene nå også omfatte seteryggen.
Den nye modellen er leveringsklar fra januar, og prisen er den samme som på den utgående modellen – kr 192.800 eksklusiv leveringsomkostninger.
Mitsubishi presiserer at endringene er eksklusive for deres modell og ikke vil gjelde bilene fra Citroën og Peugeot.