-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Urban SUV fra Honda
Stadig flere vil ha sin andel av det kompakte SUV-segmentet. Her er Hondas innspill.
De kaller den bare Urban SUV Concept, og den debuterer som konsept på Detroit-utstillingen. Men, i motsetning til de fleste som viser konsepter, er Honda konkrete og lover at denne skal realiseres i nær fremtid.
Allerede mot slutten av inneværende år skal den være på plass i Japan, og Nord-Amerika får de første bilene i 2014.
Honda ønsker å lage en kjørevillig, drivstoffgjerrig kompakt-SUV med kul design og fleksibelt interiør. For å gi et coupé-aktig inntrykk har den skjulte dørhåndtak bak, som Civic.
Med en lengde på 430 cm er den urbane SUVen drøyt 20 cm kortere enn en CR-V, noe som skal gjøre den velegnet for trange bygater og svingete landeveier.
Bilen skal baseres på Hondas Global Compact Series, som blant annet inneholder Jazz. Og som Jazz vil den også få Hondas Magic Seat-løsning som gir fleksible muligheter for frakt av passasjerer og bagasje, inkludert et flatt bagasjeromsgulv.
På motorfronten blir det Earth Dreams-teknologi med effektive bensin- og dieselløsninger. Og kanskje etter hvert en hybrid løsning.
For de amerikanske markedene skal bilen produseres side om side med Jazz, eller Fit som den heter der, i Hondas moderne fabrikk i Celaya i Mexico som skal åpnes i 2014. Innen utgangen av 2016 har Honda som mål å produsere 1,5 millioner småbiler årlig.
Det sies foreløpig ikke noe om Europa, men dette er jo en biltype som er meget populær hos oss også med en rekke nykommere de siste årene.