-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Et skritt nærmere ny NSX
I fjor viste Acura, Hondas luksusarm, NSX Concept på standen sin i Detroit. Det gjør de i år også, men nå får vi en titt inn i bilen også.
Det begynner å bli lenge siden Hondas legendariske sportsbil – NSX – gikk ut av produksjon i 2005, og mange venter sårt på en etterfølger.
At noe er på gang er ingen i tvil om. Allerede i 2007 viste de et første konsept i Detroit, og i fjor sto en bil som begynte å se riktig så klar ut på standen deres. Nå tar de enda et skritt videre. Ikke bare har de perfeksjonert eksteriøret, de viser også hvordan innsiden kan bli.
Den ser jo unektelig så bra ut at tenna kan løpe i vann for noen hver. Lav, aggressiv med store luftinntak og fete felger og dekk som fyller hjulbuene til det perfekte.
Nå får vi altså for første gang en titt inn i bilen, og også førerplassen virker godt gjennomtenkt og ryddig som seg hør og bør i en sportsbil. Minimalt med knapper og innstillingshjul slik at føreren kan konsentrere seg om kjøringen.
Neste generasjon NSX skal drives av en direkteinnsprøytet, midtmontert V6 koblet til Hondas Sport-Hybrid SH-AWD-system (Super Handling All Wheel Drive).
Bilen utvikles av et globalt R&D-team med designere og ingeniører ved Honda R&D Americas, lokalisert i Los Angeles, California og Raymond, Ohio. Når bilen settes i produksjon skal også det skje i Ohio.
Etter utstillingen i Detroit lover Honda at bilen også skal vises på Genève-utstillingen i mars. Og de har tidligere mer enn antydet at produksjonen starter i løpet av året. Den ser ut til å bli en verdig arvtager til den legendariske NSX-betegnelsen.