-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Up i Cross-versjon
Volkswagen har suksess med sine Cross-modeller. Til Genève kommer den fjerde.
Det er Cross Polo som er mest populær i Norge, men det fins også Cross-utgaver av Golf og Touran.
Til Genève kommer en helt ny Cross Up, og som sine søsken er det styling-detaljer som skiller denne fra en vanlig Up.
Her finner du blant annet sorte lister rundt hjulbuene og nederst rundt hele bilen, samt mørke beskyttelseslister på dørene. Videre har den blanke takrails og speilhus og støtfangere med blanke elementer.
Bilen er noe høyere enn en vanlig Up, og den har spesielle 16-tommers Cross-felger med 185/50 dekk.
Spesialiteter finner vi også i interiøret, som terskler med Cross-logo, seter i spesialstoff, spesielle instrumenter og skinntrukket ratt og håndbrekk.
Cross Up har et utstyrsnivå som blant annet inkluderer fjernstyrt sentrallås, elektriske vindusheiser, tåkelys, asymmetrisk delte nedfellbare bakseter, justerbart gulv i bagasjerommet, turteller og multifunksjonsdisplay.
Drivlinjen består av en 3-sylindret 75-hesters bensinmotor i kombinasjon med 5-trinns manuell girkasse. Salget starter til sommeren, men norske priser er foreløpig ikke klare.
På Frankfurt-utstillingen i 2011 viste Volkswagen mange variasjoner av Up, deriblant denne.
SE BILDER AV FREMTIDSMODELLENE HER