-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er en SIV
Man skal aldri si aldri, så det er mulig noen har brukt betegnelsen SIV på en bil tidligere. Til Genève kommer det i alle fall en.
SIV-1 er et nytt konsept fra SsangYong som skal debutere på den sveitsiske utstillingen neste måned.
Og den koreanske produsenten er så elskverdige at de forklarer hva som skjuler seg bak de tre bokstavene – her møter vi nemlig en Smart Interface Vehicle – hva nå det måtte innebære.
For i neste setning er SIV-1 blitt en CUV, altså en Crossover Utility Vehicle, som skal definere SsangYongs designfilosofi.
Jeg vet ikke helt hva et «Mobil Auto System» innebærer heller, men at den har fire separate bøtteseter og en dynamisk eksteriørdesign som skal optimere sikkerhet og komfort, er jeg med på.
Vi får også de vitale målene på SIV-1 som er 450 x 188 x 164 centimeter (LxBxH) over en akselavstand på 270 cm. Det er litt lengre og bredere enn en Korando.