-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Lambo på gang
Ti år etter sin fødsel synger Lamborghini Gallardo nå på siste vers. Her er arvtageren i aksjon på Nürburgring.
Den omtales som Cabrera i internasjonal bilpresse, men så langt foreligger ikke noe offisiell betegnelse fra Lamborghinis side.
Innsidere hos den italienske sportsbilprodusenten vil nok også trekke uforstående på skuldrene dersom du spør dem om etterfølgeren til Gallardo. Che???
Men her er den altså fotografert under testing på Nordsløyfa, foreløpig godt innpakket.
Selv om dette blir den nye «lavprismodellen» hos Lamborghini, kan den trygt omtales som en ekte supersportsbil. Trolig får den en oppdatert utgave av 5,2-liters V10en som sitter i Gallardo – rundt 600 hester er sannsynlig.
Firehjulsdrift blir standard, og det gjør nok også en 7-trinns dobbel clutch girkasse som er kjappere enn den automatiserte manuelle kassen som benyttes i Gallardo. Manuell girkasse blir neppe tema i denne modellen.
Trolig får bilen en grunnstruktur i aluminium påsatt komponenter i aluminium, karbonfiber og andre kompositter for å holde vekten så lav som mulig samtidig som man får en sterk konstruksjon.
Cabrera blir ikke alene om denne plattformen, et års tid etter den nye Lamborghini-modellen følger andre generasjon Audi R8 – begge skal bygges som både lukket coupé og toppløs roadster.