-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ansiktsløft for junior
Bare tre år etter debuten foretar Lexus et ansiktsløft på CT 200h for at den skal gjenvinne familielikheten.
Da CT-modellen kom på markedet for tre år siden, hadde Lexus-modellene et mer diskret uttrykk enn de har i dag. Dermed er den kompakte bilen noe akterutseilt designmessig sammenlignet med sine søsken.
Det gjør Lexus noe med – på bilutstillingen i kinesiske Guangzhou som åpner neste uke presenterer de 2014-utgaven av Lexus CT 200h.
Den mest synlige oppgraderingen er at den såkalte «spindelgrillen» nå er på plass også på CT-serien. Ifølge Lexus er dette «en av flere dynamiske og sofistikerte eksteriøre styling-endringer som er implementert på 2014-modellen.»
Andre synlige endringer er nye felger og en revidert hekk med flere horisontale strukturer.
I tillegg til de synlige endringer skal bilen også ha fått oppgraderinger som merkes når den kjøres – det er foretatt endringer i drivlinje så vel som hjuloppheng for å gi bilen mer sportslige egenskaper.
Det har blant annet ført til lavere CO2-utslipp, ned fra 87 til 82 gram per kilometer med 15-tommers hjul (fra 94 til 88 g/km med 16-tommere).
Den nye modellen er på plass i Norge i løpet av første kvartal 2014.