-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Sport og luksus
Når bilutstillingen i Beijing åpner om noen uker, stiller Citroën med en konseptbil som er skreddersydd for Kina.
Nylig lanserte Citroën luksus-modellen DS 5LS som kun skal produseres i Kina. Den er tydeligvis verken luksuriøs eller sprek nok for de mest kresne kundene, for når messen i Beijing åpner 20. april, står en DS 5LS R Concept på Citroën-standen.
Begrepet konsept kan vi nok ta med en klype salt, for denne ser ut til å være klar for samlebåndet, bare mange nok i Citroëns kundekrets er villig til å betale for den.
Rallygener
Chassiset er senket med 15 mm sammenlignet med en vanlig DS 5LS, og sporvidden er økt. Girkassen er sekvensiell og styres av hendler på rattet.
Bremser og chassis er tunet for å gi mest mulig sportslige kjøreegenskaper, og 20-tommers spesialfelger med lavprofil dekk sørger for godt veigrep.
Detaljer
Innendørs er de luksuriøse sidene fremhevet, med smakfull kombinasjon av skinn og Alcantara, og kontrastsømmer i Carmine-rødt.
Det skal neppe store motivasjonen til før Citroën beslutter å bygge et eksklusivt opplag av DS 5LS R.