-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nok en Land Rover
Når Land Rover snart fornyer sin rimeligste modell, benytter de samtidig anledningen til å døpe den om.
Mye tyder nemlig på at Freelander-betegnelsen erstattes av et nytt navn – Discovery Sport. Discovery er jo et godt innarbeidet navn hos de som setter pris på britisk fremkommelighet, og Land Rover har allerede en Sport-utgave av luksuriøse Range Rover.
Våre spionfotografer antyder at Discovery Sport blir vesentlig større enn dagens Freelander, og skal dele plattform med Range Rover Evoque.
Det er ikke mange detaljer som avsløres på disse bildene, men vi kan se at designen er påvirket av nye Range Rover Sport og Evoque – noe som innebærer en mer markant grill omkranset av skråstilte lykter.
BIL-test: The good, the bad and the ugly
Vi ser også at takbuen skrår nedover bak, samt en takmontert hekkspoiler og doble eksosrør.
Motorene blir trolig tilsvarende som for Evoque – 2,2-liters diesel med 150 eller 190 hestekrefter samt en 2,0-liters bensinmotor med 240 hk.
En gang i tiden var Freelander Land Rovers desiderte bestselger i Norge, men så er ikke tilfelle lenger.
Hittil i år er det ifølge OFV registrert 3 nye biler. Suksessen er derimot betydelig større for Range Rover Sport og Evoque som står oppført med henholdsvis 147 og 138 registreringer hittil.