-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Datsun på plass
Renault/Nissan fortsetter sin suksess med billigmerker. Nå er Datsun blitt lansert i Moskva også.
Dacia er en suksess ingen setter spørsmålstegn ved lener. Renault har vist at dette er noe de har oppfunnet, og behersker.
Nå har søstermerket Nissan dratt i gang med noe tilsvarende. For-serien har allerede vært på markedet i India noen måneder. Nå er det Russland som står for tur.
LES: Datsun konkretiseres
På bilutstillingen i Moskva lanserte de sin andre modell etter On-Do – som har vært på plass der en stund.
Mi-Do heter den nye (underlige navn, høres ut som en ganske fjern form for barneplapring). En femdørs hatchback uten noen nykker.
Bilen er tett basert på On-Do, som igjen er basert på Lada Granta (som altså Renault har en viss interesse i – det er tette slektsbånd når man begynner å se etter) og er altså en forhjulsdreven, nøktern bil med en 87 hesters 1,6-liter med en 5-trinns manuell.
Begge de russiske *-Do modellene sitter på den samme akselavstanden (248 cm), men hatcbacken er blitt 43 cm. kortere. Høyden (150 cm) og bredden (170 cm) er lik for begge modellene.
On-Do ble vist i april og da ordrebanken åpnet i juli dundret det inn 3000 interessenter første dag. Selv om utleveringene ikke begynner før uti september, ble den første kunden, en IT-spesialist fra Omsk, invitert til utstillingen for å overta den første av de nye Datsunene.
ABS, airbag på begge sider og 100.000 km garanti hører med. Bilen selges i dag av ikke flere enn 30 forhandlere, men det tallet skal øke til 100 om ikke så lenge.