-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
BMW M2 på banen
For en del hardcore BMW-entusiaster er M3 / M4 rett og slett blitt for store og komfortable. De venter derfor spent på bilen våre fotografer har knipset bilder av her.
Dette er nemlig M-utgaven av den nye 2-serie Coupé, enda mer heftig enn den allerede eksisterende M235i. Bildene er tatt i bilens rette element – på Nordsløyfa ved Nürburgring.
I motsetning til forgjengeren, som ikke fikk hete M1 av hensyn til historien, vil denne bli døpt M2.
Typisk M
Den ser heftig ut med sin brede sporvidde og store, M-typiske, luftinntak i fronten. Også hekken er bredere enn på bilens søsken i 2-serien, inkludert M235i.
Andre M-elementer er spesialfelger som gir godt innsyn til kryssventilerte skiver og kraftige bremsecalipere, to doble eksosrør og en (foreløpig) godt kamuflert diffuser.
BMW M2 Coupé ventes på markedet sent 2015 eller tidlig 2016. Motoren blir den velkjente treliters rekkesekseren i en versjon med rundt 380 hestekrefter.
I forhold til bilens kompakte mål og relativt lave vekt bør det gi ytelser på nivå med M3 / M4.