-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Litt vind i luggen
Når man vil kjøre åpent, men ikke så veldig åpent, er en Targa et alternativ. Ideen inspirerte en amerikansk tuner til å gå løs på en Scion med motorsag.
Scion FR er den amerikanske utgaven av bilen vi kjenner som Toyota GT 86 (og Subaru BRZ). Det er Scion som er Toyotas hippe merke i USA, og dermed var det naturlig å plassere den lille sportsbilen under denne paraplyen.
I Genève i fjor vår viste Toyota en toppløs GT 86 i konseptform, og det satte selvsagt ryktene i sving om at denne skulle produseres.
Trolig fant man markedet for lite til at det var interessant, og da er i alle fall en Targa – som er enda mer nisjepreget – helt utelukket.
Men bilen ser unektelig kul ut med sin avtakbare takplate, sin tofargede lakk og tøffe detaljer som et høyt, sentralt eksosanlegg, fete 19-tommers felger og kraftige bremser. Den har også fått økt effekt takket være et Greddy turbo-kit.
Sjalusiet på bakrute får nok enkelte til å mimre om 80-tallets Camaroer.
Mannen bak kreasjonen er Jeremy Lookofsky i tuningselskapet Cartel Customs.
Det var flere andre som hadde brukt Scion som utgangspunkt for egne kreasjoner på Sema Show – her får du servert et par eksempler.