-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Skapt for Beverly Hills
Bentley viser en prototyp i LA som ser helt gryteklar ut. Grand Convertible er som skapt for Beverly Hills.
Markedet for denne begrenser seg nok til primært til USAs vestkyst, Kina, den franske riviera og Midtøsten, og selv i de områdene blir den sjelden vare – hvis den i det hele tatt settes i produksjon.
Bentley har jo allerede en Continental-basert cabriolet, men den blir nok som dusinvare å regne for de mest kresne i Bentleys kundekrets.
Grand Convertible er basert på flaggskipet Mulsanne Speed. Under det blanke panseret sitter Bentleys 6 ¾-liters V8 med 537 hestekrefter og et dreiemoment på 1100 Newtonmeter.
Her er det ikke spart på noe – til innredningen har det gått med 14 kuer, treverket er av en eksklusiv valnøttart. Men slike detaljer trenger man ikke bry seg om – hver bil vil blir skreddersydd etter kundens spesifikke ønsker.
-Vi venter spent på responsen fra våre kunder på Grand Convertible. Vi kan forsikre at denne bilen – om den realiseres – blir ekstremt eksklusiv og et interessant samlerobjekt, sa Bentleys toppsjef Wolfgang Dürheimer da han avduket gliset i Los Angeles.