-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mer FC fra Toyota
Toyota Mirai ble lansert i Japan 15. desember, men allerede nå innser Toyota at de må øke produksjonen.
I 2015 skal det etter planen bygges 700 biler, men allerede første måned ble det bestilt 1500 bare i Japan.
I løpet av 2015 skal bilen også lanseres i utvalgte europeiske markeder og i USA, og nå forteller Toyota at de øker produksjonen til 2000 biler i 2016 og 3000 i 2017.
Hvilke europeiske markeder som får tilgang til hydrogenbiler først er foreløpig ukjent, men Toyota Norge sier de ikke kommer til å lansere Mirai inneværende år.
Som vi har fortalt tidligere har Toyota frigitt en rekke patenter knyttet til FC-teknologi for å stimulere andre produsenter til å komme på banen – noe som er avgjørende for at det blir bygget ut infrastruktur for distribusjon av hydrogen.